Perfect Complexion launch
2023
Art Direction
I produced textures, models, model campaign videos, and still-life images for the Perfect Complexion franchise. I ensured coherence across the franchise concept by using Taupe Beige as the primary theme color. I emphasized the newly launched Pressed Powder's lightweight and buildable nature by staging it to appear weightlessly suspended. The campaign videos featured models speaking freely about what makes them most comfortable, creatively linking this to the product's core feature of a comfortable finish.
Perfect Complextion 프랜차이즈 전 제품의 텍스쳐, 모델, 모델 캠페인 영상, 스틸라이프 이미지를 제작했다. 베이지 색상을 핵심 테마 컬러로 삼아 Franchise 개념으로 묶일 수 있도록 했다. 신제품인 Pressed Powder의 경우 가볍고 buildable한 제품의 특성을 살려, 공중에 띄워 연출했다. 캠페인 영상은 ‘I’m most comfortable when..’을 각 모델들이 자유롭게 말하는 방식으로, 제품의 핵심 기능인 편안한 마무리감을 스토리적으로 연결할 수 있도록 담았다.
Campaign Video